fbpx

054-4435333

הגיע הזמן להחליף פולישר?

By Itay Marom

הגיע הזמן להחליף פולישר?

הפולישר הנוכחי שלי נקנה תמורת סכום “זעום” בחנות לכלי עבודה והוא העתק סיני לכלי עבודה נפוץ יותר של MAKITA שנמצא לרוב אצל פחחים ושטיפות רכב שיודעות לעשות “פוליש/וקס” בסיסי (ובדר”כ להשאיר את הרכב מלא סימני פוליש…)

פולישר יונדאי

למרות התוצאות הטובות שהתקבלו עם הכלי הכבד והפראי הזה, אני מרגיש כל הזמן שחסר משהו (וגם מרגיש טוב את הכתפיים… נראה אותכם עומדים עם 3 ק”ג 5 שעות בידיים מונפות קדימה)
נכון שעם הזמן למדתי איך אוחזים נכון בדרקון הסיני, באיזה מהירות מבצעים כל שלב, כמה לוחצים ומה עושים שהוא מנסה לצאת משליטה ולטייל על הרכב, אבל עדיין הידיעה שיש סוג אחר של כלי עבודה, שעובד בטכניקה אחרת ומתנהג אחרת עם פוטנציאל לתוצאות מבריקות יותר, מאוד קסם לי.

אני מדבר כמובן על פולישר שעובד בעיקרון של Dual Action/Orbital.
ה – DA לא מסתובב על ציר אחר (רוטורי) אלא נע על 2 צירים שיוצרים שמיניות

לדיטיילר המתחיל, יש יתרון אחד ברור בשימוש עם פולישר DA, קשה מאוד, לכאורה, לשרוף את הצבע. (ושוב אני מדגיש את לכאורה, כי ברור שיהיה מישהו שינסה רק כדי להראות שאפשר)
ה- DA משווק ככלי נוח למתחילים, וככלי שיתן תוצאות טובות יותר למי שכבר שולט.
עם פולישר רוטורי, למי שעדיין לא מבין מהי העוצמה של הכלי הזה שימוש לא עדין יכול (לא חייב) להיות עם פוטנציאל לביקור אצל פחח לצביעת האיזור שלוטש יתר על המידה ועד לצבע הייסוד/פח.

אישית, לא נתקלתי במצב שהצלחתי לשרוף צבע, עבדתי בהתחלה עם חומרים עדינים, פד עדינים, ומהירות עבודה נמוכה ביותר, להתרגל, לקבל את התחושה, לבדוק את התוצאה של עבודה איטית.
אגב, עדיין אני משתדל להתחיל בצורה עדינה ולאט לאט להרים קצב. (לא עובר את מהירות 4).

בתקופה האחרונה, עם ההתקדמות צבירת הניסיון, שימוש בהמון חומרים שונים וצבירת הרבה ביטחון בשימוש נכון בפולישר, החלטתי שהגיע הזמן להזמין פולישר DA ועכשיו שיש לי בסיס להשוואה לראות אם זאת תהיה קניה נכונה.
על הפרק עמדו מס’ פולישרים:

DAS-6 PRO
Meguiar’s G220V2
Flex 3401

1. DAS-6 PRO – דגם ה- PRO מגיע עם מנוע 850W וכבל חשמל ארון יותר מהדגם הקודם DAS-6 מחירו נע סביב ה 119-139 פאונד לפני משלוח
2. G220 – הפוליש של מגוויארס, מגיע עם שם מכובד ותכונת “קרוז קונטרול” שאמורה לתת יותר מומנט ברגע שמפעילים לחץ ובכך לשמור על הסל”ד, מחירו החל מ- 150 פאונד ומעלה (יש גם גרסת G110 שמיועדת לארה”ב עם 110V)
3. FLEX 3401 – המלך הבלתי מעורער של עולם הדיטיילינג, כלי כלי ששמו ותוצאותיו הולכות לפניו, $371 לפני משלוח ומע”מ

ההתלבטות קשה, הFLEX יקר ועם המשלוח והמע”מ יעבור את ה- 2000ש”ח, עכשיו השאלה היא אם ללכת על המגוויארס או על ה PRO. ברוב ההשוואות בינהם, טוענים שה PRO נותנת תמורה לא פחות טובה מהמגוויארס.

אז כנראה שבסוף ההחלטה תהיה על ה PRO.

פרטים על ההזמנה, עלויות שילוח וכו’ ברגע שתבוצע.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *