fbpx

054-4435333

למה כדאי לכם להשתמש במגבות ייבוש לרכב העשויות ממיקרופייבר

By Itay Marom

עדיין משתמשים במטליות ייבוש קטנות מהדור הישן כדי לייבש את הרכב? כדאי לכם לקרוא את זה.

למה כדאי לכם להשתמש במגבות ייבוש לרכב העשויות ממיקרופייבר

מגבות ייבוש העשויות ממיקרופייבר נחשבות באופן נרחב לאופציה הטובה ביותר לייבוש מכונית מכמה סיבות:

כושר ספיגה: מגבות מיקרופייבר עשויות מסיבים סינתטיים עדינים במיוחד בעלי שטח פנים גבוה המאפשר להן להחזיק כמות משמעותית של מים. זה הופך אותם ליעילים ביותר בספיגת מים מהשטח של המכונית שלך, ומצמצם את הזמן והמאמץ הנדרשים לייבושו.

עדינות על משטחים: מגבות מיקרופייבר רכות ועדינות על צבע המכונית שלך ועל משטחים אחרים. הסיבים העדינים שלהם מסייעים במניעת היווצרות שריטות עדינות שנקראות סוורלים, שיכולות להתרחש עם מגבות מסורתיות או חומרים אחרים.

נטולות מוך: מגבות מיקרופייבר נועדו להיות נטולות מוך, כלומר הן לא ישאירו מאחוריהן מוך או סיבים על משטח המכונית שלכם בזמן שתייבשו אותה. זה חשוב במיוחד לשמירה על מראה נקי ומצוחצח.

מגבות ייבוש העשויות ממיקרופייבר נחשבות באופן נרחב לאופציה הטובה ביותר לייבוש מכונית מכמה סיבות:

ייבוש מהיר: מגבות מיקרופייבר עצמן מתייבשות מהר יחסית בשל הרכבן. משמעות הדבר היא שניתן להשתמש בהם עבור מעברי ייבוש מרובים מבלי להיות רוויים, מה שמבטיח ייבוש עקבי ויעיל.

עמידות: מגבות מיקרופייבר איכותיות נועדו להיות עמידות ועמידות לאורך זמן, גם בשימוש קבוע וטיפול נאות. הם יכולות לעמוד בשטיפות רבות מבלי לאבד את היעילות או הרכות שלהם.

שימוש מגוון: מגבות מיקרופייבר אינן מוגבלות רק לייבוש המכונית שלך. הם מגוונים וניתן להשתמש בהם למשימות דיטיילינג שונות, כגון ניגוב משטחים, מריחת מוצרים וניקוי פנים וחוץ של הרכב שלך.

כתמי מים: מגבות מיקרופייבר עוזרות להפחית את הסבירות להיווצרות כתמי מים על פני המכונית שלך. מכיוון שהם סופגים מים במהירות, יש פחות זמן למים להתאדות ולהשאיר מאחור מרבצי מינרלים שעלולים לגרום לכתמים לא יפים.

בעת שימוש במגבת ייבוש במיקרופייבר, חשוב להקפיד על טכניקות ייבוש מתאימות כדי למזער את הסיכון לשריטות או פגיעה בגימור המכונית שלכם. התחלו על ידי שטיפת המכונית באמצעות סבון/שמפו מתאים לשטיפת מכוניות, ולאחר מכן שטפו ביסודיות. 

כשמגיע הזמן לייבש את הרכב, הניחו בעדינות את מגבת המיקרופייבר על המשטח וטפחו או גררו אותה קלות על פני המשטח כדי לספוג את המים. הימנע מלחץ מוגזם או שפשוף שעלולים לגרום לשריטות.

זכרו שלא כל מגבות המיקרופייבר נוצרות שוות. חפשו מגבות באיכות גבוהה, בד מיקרופייבר מסוג Twisted Loop בצפיפות/משקל של 1000GSM ומעלה יספק לכם את  ביצועי הייבוש הטובים ביותר. 

תחזוקה נכונה של מגבות המיקרופייבר שלכם תבטיח שהן ימשיכו לפעול ביעילות לאורך זמן! כבסו אותן אחת לכמה שימושים בנוזל כביסה, בחום של 30 מעלות והוסיפו לכביסה מעט חומץ. (אל תשתמשו במרכך!). 

לאחר שהמגבות התייבשו, אחסנו אותן במקום סגור כדי שלא יצברו אבק שיכול לשרוט את הרכב שלכם.

רוצים להתקדם למגבת ייבוש איכותית ממיקרופייבר? לחצו כאן

שתפו